Auļa pils kustībā – anime līnijas augšdaļa

Anime Club > Blog > Manga > Auļa pils kustībā – anime līnijas augšdaļa

Izklaidējoša, izaicinoša un šausminoša Haula kustīgā pils var nebūt perfekta filma, kāda jebkad izdota, taču tā ir tikai viena no labākajām gadā.

Izklaidējoša, izaicinoša un šausminoša Haulas kustīgā pils, iespējams, nav ideāla filma, kuru jebkad ir izdevies sasniegt, taču tā ir tikai viena no labākajām gadā. Filma tiek atvērta ar nosaukuma cietoksni, kas viegli, tomēr satriecoši ievadīts, atdaloties no atkritumu miglas. Roks šajā atklāšanas secībā neko nedara, bet kustas, bet zēns, tas uzbrūk! Sarežģīts dažādu elementu konglomerāts, kas darbojas kopā kinētiskās enerģijas neprāts, šis cietoksnis pēc savas sarežģītības ir gandrīz Rubes Goldberģisks, pareizi uzstādot skatuvi, lai nāktu bagāta maģijas pasaka. Šī pils pieder pašnāvnieciskajai gaudu raganai, kura veltīgi cer klīst Atkritumi savā cietoksnī, lai izvairītos no iesaistīšanās viņas valsts ilgajā karā ar kaimiņvalstīm.

Howl’s Moving Castle Play

Vienā no viņa īsajiem uzlidojumiem tieši metropolē Hauls apstājas, lai glābtu jaunu sievieti vārdā Sofija no Amorus karavīru pāra nevēlamās uzmanības. Tas, diemžēl, noved Sofiju atriebīgās raganas acīs no Wastewater, kas no skumjām par Haulu pārvērš Sofiju tieši par meiteni deviņdesmit gadus agrāk. Apņēmusies lauzt lāstu, Sofija klibo atkritumos, cerot atrast raganu vai raganu, kas būtu gatava viņu atgriezt iepriekšējā vecumā. Viņa nonāk darbā no forta Haulam un viņa cūku aizgaldam par mājkalpotāju, un tad, kā saka, jautrība patiešām sākas.

Mijazaki savās citās filmās iepludina filmu ar divām plaši izplatītām galvenajām tēmām: kara bezjēdzības nosodīšana un reliģija mīlestības pārveidojošajā enerģijā. Pašreizējās cīņas – kaut arī tās nav definētas stāstījumā – turpina pieaugt un, neraugoties uz viņa lielākajām pūlēm, pamazām ievelk pat Haulu. Spārnotā dirižabļa flote cīnās augstu virs zemes, un viņu bombardēšana pilsētās ir tik izlēmīga un grafiska, ka viņi aicina domāt par Mijazaki līdzstrādnieka Isao Takahatas Ugunsgrēku kapa ainas. Formu mainošās raganas, kuras konfliktā bija sākušas agrāk cīnīties, bija zaudējušas visas cilvēces pēdas, kļuvušas dīvainas, lidojušas kā krupis, un pats Hauls riskēja izkļūt šausminošajā plēsīgo putnu formā. Tas bija Sophi, kurš iejaucās, glābjot Haulu no viņa izmisīgās pašiznīcināšanās, un viņu savstarpējās emocijas pieauga, neskatoties uz acīmredzamo vecuma atšķirību. Tā bija valsts, kas būtu pazīstama ar ikvienu, kurš būtu redzējis iepriekšējos Mijazaki mēģinājumus, taču pat tā režisoram izdevās viņu lielākoties novilkt.

Howl’s Moving Castle Anime ieteikumi

Cīņai, kas nav definēta, trūkst vielas, kas padara konfliktus Vēju ielejas Nausicavā, Debesu pilī vai princesi Mononoku tik efektīvu. Protams, bija daudz zibspuldžu un sprādzienu, bet ne jau slaktiņa patiesā nozīme. Kad kundze Sulimana atzīst konflikta bezjēdzību un spēlē ienes savu milzīgo spēku, lai mēģinātu to izbeigt, viņa pēkšņi pārvēršas par lielāko gabalu ļaundari – retrospektīvi – lai saglabātu cīņu uz ilgu laiku.

Tomēr, tā kā filma pārvietojas šādi, tai nav ar dažiem būtiskiem trūkumiem. Visnopietnākā ir patiesība, ka, lai arī katra burvīgā būtne, ar kuru sastopas Sofija, atzīst, ka viņa ir apburta, neviena no viņām nemēģina palīdzēt viņu atbrīvot. Neskatoties uz šo palīdzības trūkumu, jo lāstam uzliktā filma, šķiet, pēc nejaušības principa zaudē enerģiju pār Sofiju, pieaugums, kas izvairās no varoņa uzmanības un ko ar filmu nevar izskaidrot.

Pie šīs filmas strādā daudz. Haulas apdzīvotā pasaule, iespējams, var būt 20. gadsimta sākuma Austrijas vai dažādu Eiropas impērisko valstu analogs, kas ir auglīgs ar pompām un apstākļiem. Tehnoloģiju un maģijas tvaika konditorejas izstrādājumi ir reibinošs maisījums, un stabilitāte, kas to pārņem, jūtas cieta un precīza.